درباره ي علم روانشناسي چه ميدانيد
روانشناسي

 

تبلت قلم‌دار يكي از بهترين محصولات توليد شده اخير شركت سامسونگ است. اين محصول از تكتولوژي‌هاي جديدي براي برطرف كردن نياز‌هاي برخي كاربران خاص استفاده كرده است. اين مدل تبلت‌ها به علت ويژگي‌هاي خوب و جديدي كه دارند مي‌توانند انتخاب‌هاي خوبي براي گرافيست‌ها، هنرمندان، طراحان و افراد علاقه‌مند به نقاشي ديجيتال و نقاشي‌هاي ماندالا باشد. تبلت قلم دار ويژگي‌هاي تبلت عادي را داشته اما با اين تفاوت كه يك قلم در كنار آن قرار دارد، اين قلم سري نازك داشته كه مي‌توانيد با استفاده از آن به نقاشي، رنگ آميزي، طراحي بپردازيد. خوبي‌هاي تبلت قلم‌دار سامسونگ بسيار زياد است. در اين مقاله مي‌خواهيم شما را بيشتر و بيشتر با اين پديده جديد سامسونگ آشنا كنيم.


تبلت قلم‌دار سامسونگ از حساسيت بالايي برخوردار است چرا كه بايد نسبت سر قلم نازكي حساسيت داشته باشد تا بتواند آن را تشخيص داده و بتواند آنچه را كه مخاطبش مي‌خواهد كشيده و نمايش دهد. به همين دليل حتما براي محافظت از اين گونه تبلت‌ها از گارد و گلس با كيفيت مناسب استفاده كنيد. همچنين مي‌خواهيم به مزيت‌هاي اين تبلت‌ها نسبت به تبلت‌هاي عادي بپردازيم تا شما را بيشتر با ويژگي‌هاي آن آشنا كنيم. هر چه بيشتر با ويژگي‌هاي اين تبلت آشنا شويد متوجه مي‌شويد كه چه قدر كارآمد و جذاب است. با ما تا انتهاي اين مقاله هراه باشيد.

 

تبلت قلم دار سامسونگ چيست

 

مزيت هاي تبلت قلم دار

از مهم‌ترين چيزهايي كه باعث خريد تبلت‌هاي قلمدار براي شما مي‌شود مزيت‌هايي است كه يك تبلت دارد. باعث خريد شما خوبي‌هايي است كه يك تبلت مي‌تواند داشته باشد. در ادامه به برخي از مزيت‌هاي تبلت قلمدار سامسونگ مي‌پردازيم.


نوشتن روي عكس و سند

يكي از برترين ويژگي‌هاي تبلت قلم‌دار در مواقعي است كه نياز پيدا كنيد براي ويرايش عكس يا سندي با دست خط خود بر روي آن بنويسيد. اين كار بسيار لذت بخش است به طوريكه شما احساس مي‌كنيد به صورت ديجيتال داريد با دست خط خود چيزي را مي‌نويسيد، حتي مي‌توانيد روي اسناد امضا بزنيد! يكي از پركاربردترين چيزهايي كه در رابطه با تبلت قلم‌دار در نمايندگي تعميرات تبلت وجود دارد براي بلاگران و فعالان شبكه‌هاي اجتماعي مي‌باشد. اين افراد نياز زيادي به اديت عكس‌ها و اسناد دارند. براي همين پيشنهاد ويژه ما به اين افراد استفاده از تبلت قلم‌دار است.

نوشتن روي عكس و سند يكي از ويژگي هاي تبلت قلمدار

جزوه برداري
از نيازهاي دانش آموزان و دانشجويان جزوه نوشتن سركلاس‌هاي درس است. براي جزوه نوشتن تبلت قلم‌دار يكي از بهترين انتخاب‌هاست. شما مي‌توانيد با تبلت قلم‌دار سامسونگ يك سند جديد باز كنيد و درون آن هرچيزي كه مي‌خواهيد را يادداشت كنيد. به همين دليل خريد تبلت قلم‌دار سامسونگ يكي از بهترين انتخاب‌ها براي دانش آموزان و دانشجويان است. همچنين اگر درس شما داراي جزوه الكترونيكي از نوع سند باشد مي‌توانيد نكات مورد نياز خود را روي آن سند يادداشت كنيد.

 

تبلت قلم دار


نقاشي و رنگ آميزي

يكي ديگر از كارهايي كه مي‌توانيد با تبلت قلمدار انجام دهيد اين است كه مي‌توانيد نقاشي‌هاي زيباي موجود در تبلت‌تان را رنگ آميزي كنيد يا خودتان به كشيدن نقاشي‌هاي بسيار زيبا بپردازيد. به همين طريق مي‌توانيد كارهاي شاهكاري را با استفاده از تبلت قلم‌دار سامسونگ ايجاد كنيد. نقاشي‌هاي ماندالا در بخش قلم اين نوع تبلت‌ها قابل دسترسي هستند و مي‌توانيد با انتخاب طرح مورد علاقه خودتان به رنگ آميزي نقاشي‌هاي زيباي ماندالاي خود بپردازيد. همينطور اين ويژگي تبلت قلم‌دار مي‌تواند باعث افزايش خلاقيت كودكانتان شود. انتخاب خوبي براي افزايش خلاقيت كودكان‌تان است.

مدل هاي مختلف تبلت قلم دار و خريد آن

تبلت‌هاي سامسونگ در انواع مختلفي در بازار در حال عرضه شدن هستند. اول از همه فرق تبلت قلم‌دار در اندازه صفحه آن‌هاست. نمايندگي تعميرات تبلت در اندازه‌هاي مختلفي تبلت قلم‌دار عرضه مي‌كند كه مي‌توانيد با توجه به نيازتان يكي از آن‌ها را انتخاب كنيد. همچنين تفاوت در رم و حافظه تبلت‌هاي قلمدار وجود دارد كه با رم 4 و 8 اكنون در بازار قابل عرضه هستند و با توجه به نياز يكي از آن‌ها را انتخاب كنيد. همچنين حافظه‌هاي متفاوتي نيز براي تبلت‌هاي قلم‌دار وجود دارد، حافظه‌هاي 64 و 128 در بازار موجود هستند. انتخاب يكي از اين ويژگي‌ها وابسته به بودجه و نياز شماست و با توجه به آن مي‌توانيد به خريد تب‌لت قلمدار سامسونگ بپردازيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ دى ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۲۲:۳۱ ] [ زهرا جوادي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی